Test 2
4 posters
Puslapis 1 iš 1
Test 2
Daugumos prašymu, čia bus surengta kova ir po to išsaugota. Šitoje temoje bus daug daugiau informacijos nei įprastoje kovoje. Dėl tvarkos, aš atskirsiu savo kaip autoriaus žodžius nuo RP. Viskas kas bus parašyta kita spalva nesimatys normaliose kovose.
Kovotojams įėjus pro duris, matėsi didelis kambarys. Sienos padarytos iš stambių akmenų, tarp kyšių pradėjo skverbtis samanos. Lubos aukštai laikė sudraskytus audinius su nematytu herbu. Kelios stambios kolonos laikė stogą, bet neaišku kiek ilgam. Visas kambarys tuščias, išskyrus krūvelė viduryje. Keliose vietose sienos ir grindis švaresnės, mažiau paliestos laiko ir dulkių. Pirmam kovotojui pažengus žingsnį arčiau, tyla susidrumstė. Krūvelė pradėjo judėti, dalys skraidyti. Visos dalys iškart rado sau vietą ir sudarė stambius šarvus viduje pradėjo matytis žmogus. Geriau įsižiūrėjus tai buvo moteris, bet kažkas buvo ne taip. Visas vaizdas nebuvo panašu į žmogų ir ne tik dėl to, kad ką tik atsirado. Akys neskleidė emocijų, lyg akmuo. Viena ranka pakilo ir atskleidė kardą. Ji buvo pasiruošusi pulti.
Visas mechanizmas iš bosu pusės yra paslėptas. Efektai kaip žala ir judesiai iškart parodomi, keli gali būti atskleisti vėliau. Kova prasideda su pasiruošimu kovai. Tai gali būti emocinis pasiruošimas, pozicijos pasirinkimas ir panašiai. Taip pat, šis momentas yra paskutinis, kada galite pakeisti savo poziciją. Tai galite padaryti paminėję [] skliausteliuose. Taip pat su postu reikia ridenti kauliukus pagal jūsų resursų kiekį. Kadangi šita skaitote, tai jums garantuotai reikia mesti 3 kauliukus. Po postu reikia pasirinkti Resursu kauliukus ir parašyti 3, kur paprastai būna 1.
Aš parodysiu kaip aprašytas būna bosas apačioje. Šitos informacijos jūs negausite, nebent išmastysite.
Taip atrodo bosu aprašymai. Čia gan greitai sudėjau, tai tikri bosai biški sudėtingesni. Kelis dakykus paaiškinsiu, bet šiaip jų niekada nematysit.
HP priklauso nuo žaidėju ir npc kiekio. Kadangi yra ir pradinė reikšmė tai didesnis kiekis žaidėjų palengvina užduotį.
Res - tai kiek kauliuku meta.
Charge - beveik kiekvienas bosas naudoja kažką panašaus. Tai yra ypatingai stipresnis smūgis, nuo kurio reikia gintis. Gintis galima dvejais būdais. Naudoti Guard, arba stovėti saugioje vietoje.
Cooldown, naudojamas tam, kad įkišti įvairovės kovose. Čia rodo kelis ėjimus negalė naudoti po panaudojimo.
Perspėjimas: bosu technikos pigesnes, nei veikėjų. Ant kiek pigesnės gali pasikeisti, todėl neatskleisiu
Šitai kovai, veikėjus sukursiu aš. visi galės išsirinkti po veikėją iš apačioje paminėtų. Nenorint laužyti savo sistemos, kursiu labai papratus.
Kovotojams įėjus pro duris, matėsi didelis kambarys. Sienos padarytos iš stambių akmenų, tarp kyšių pradėjo skverbtis samanos. Lubos aukštai laikė sudraskytus audinius su nematytu herbu. Kelios stambios kolonos laikė stogą, bet neaišku kiek ilgam. Visas kambarys tuščias, išskyrus krūvelė viduryje. Keliose vietose sienos ir grindis švaresnės, mažiau paliestos laiko ir dulkių. Pirmam kovotojui pažengus žingsnį arčiau, tyla susidrumstė. Krūvelė pradėjo judėti, dalys skraidyti. Visos dalys iškart rado sau vietą ir sudarė stambius šarvus viduje pradėjo matytis žmogus. Geriau įsižiūrėjus tai buvo moteris, bet kažkas buvo ne taip. Visas vaizdas nebuvo panašu į žmogų ir ne tik dėl to, kad ką tik atsirado. Akys neskleidė emocijų, lyg akmuo. Viena ranka pakilo ir atskleidė kardą. Ji buvo pasiruošusi pulti.
Visas mechanizmas iš bosu pusės yra paslėptas. Efektai kaip žala ir judesiai iškart parodomi, keli gali būti atskleisti vėliau. Kova prasideda su pasiruošimu kovai. Tai gali būti emocinis pasiruošimas, pozicijos pasirinkimas ir panašiai. Taip pat, šis momentas yra paskutinis, kada galite pakeisti savo poziciją. Tai galite padaryti paminėję [] skliausteliuose. Taip pat su postu reikia ridenti kauliukus pagal jūsų resursų kiekį. Kadangi šita skaitote, tai jums garantuotai reikia mesti 3 kauliukus. Po postu reikia pasirinkti Resursu kauliukus ir parašyti 3, kur paprastai būna 1.
Aš parodysiu kaip aprašytas būna bosas apačioje. Šitos informacijos jūs negausite, nebent išmastysite.
- Spoiler:
- Living Armor
HP: 70+20x
Res: 3H
Slash - 2 (Close) - 4 DMG
Part Shoot - 3 (Mid or Far) - 9 DMG Cooldown 1
Possesion - 6 (Close) - Perduoda puse savo žalos (kito momento) kovotojui kitą momentą. Cooldown 5
Resemble - 4 (self) - Apkeičia kovotojų zonas. Close tampa Far ir atvikščiai. Heal 5 HP. Cooldown 2
Explode - 5 (close and mid)- Charge. Sau padaro 5 žalos, kitiems 40. Cooldown 2
If (hp<50%&&HP>10) {Explode}
Possesion
if (ne pirmas ėjimas) {Resemble}
if (Slash buvo panaudotas 2 kartus) {Part Shoot} mid first
Slash
Part Shoot
Taip atrodo bosu aprašymai. Čia gan greitai sudėjau, tai tikri bosai biški sudėtingesni. Kelis dakykus paaiškinsiu, bet šiaip jų niekada nematysit.
HP priklauso nuo žaidėju ir npc kiekio. Kadangi yra ir pradinė reikšmė tai didesnis kiekis žaidėjų palengvina užduotį.
Res - tai kiek kauliuku meta.
Charge - beveik kiekvienas bosas naudoja kažką panašaus. Tai yra ypatingai stipresnis smūgis, nuo kurio reikia gintis. Gintis galima dvejais būdais. Naudoti Guard, arba stovėti saugioje vietoje.
Cooldown, naudojamas tam, kad įkišti įvairovės kovose. Čia rodo kelis ėjimus negalė naudoti po panaudojimo.
Perspėjimas: bosu technikos pigesnes, nei veikėjų. Ant kiek pigesnės gali pasikeisti, todėl neatskleisiu
Šitai kovai, veikėjus sukursiu aš. visi galės išsirinkti po veikėją iš apačioje paminėtų. Nenorint laužyti savo sistemos, kursiu labai papratus.
- Swordsman/Lapukas:
Hp: 30
Res: 3L
Slash combo - 3 (close) -4 DMG
Shield Up - 5 (Close) - Blokuoja 8 DMG kitame momente (neišnaudoti dmg, pasilieka iki raundo pabaigos).
Charge - 3 (mid) - Pajuda vieną zoną į priekį ir padaro 3 DMG
- Archer/Bloody:
Hp: 30
Res: 3L
Arrow - 2 (mid) - 2 DMG
Focus - 3 (mid) - Kitą techniką dvigubina savo daromą žalą
Triple shot - 5 (mid) - 12 DMG
- Priest/Nenaudojamas:
Hp: 30
Res: 3L
Devine Drain - 4 (Far) - padaro 4 dmg ir atstato sau 2 HP
Divine Light - 5 (Far) - atstato 6 hp veikėjui
Divine Help - 3 (Far) - Duoda vienam veikėjui +1 Resursa kitam ėjimui.
Paskutinį kartą redagavo The Tower, Kv. 10 20, 2016 4:58 pm. Redaguota 5 kartus(ų)
Re: Test 2
Atsidarius durims, iškart pasklido senų dulkių kvapas. Viduje buvo gan tamsu. Šviesą palaikė keletas deglų. Ugnis žaidė tarpusavyje, rungtyniavo kuri aukščiau pakils. Viduryje jau formavosi šarvai, jie jau buvo kažkur matyti. Keista buvo, bet jie buvo gan švarus, dulkiu nesimatė. Spindėjo ryškia mėlyna spalva. Viduje pradėjo formuotis mergaite. Veidas buvo visiškai be emocijų, lyg ant medžio drobes išraižytas. Ji tik pakėlė ginklą link durų ir laukė.
Kova prasideda su kovos vietų užsiėmimu. Šituo momentu galima patikslinti, kurioje zonoje stovite, ir mesti Resursų kauliukus. Zonas pasirinkti galite paminint savo RP arba atskirai parašius apačioje su [] aplink zoną. Pvz [Close]. Jei veikėjas nepasirenka zoną, tai jam duodama likusį laisva. Jei daugiau nepasirinkusiu arba laisvų nebėra, duodama iš eilės pagal parašymo pirmenybę.
Kauliukas galima ridenti po rašymo langu esančioje zonoje. Ten reikia pasirinkti kauliuko tipą ir kiekį. Visi kovotojai pradeda su trejais R6 tipo kauliukais, visi bosai pradeda su R8. Visiems išmetus kauliukus bus nustatytas eiliškumas. Aš iškart atrašysiu su žaliais žodeliais, nors ir nebus mano eilė.
Kova prasideda su kovos vietų užsiėmimu. Šituo momentu galima patikslinti, kurioje zonoje stovite, ir mesti Resursų kauliukus. Zonas pasirinkti galite paminint savo RP arba atskirai parašius apačioje su [] aplink zoną. Pvz [Close]. Jei veikėjas nepasirenka zoną, tai jam duodama likusį laisva. Jei daugiau nepasirinkusiu arba laisvų nebėra, duodama iš eilės pagal parašymo pirmenybę.
Kauliukas galima ridenti po rašymo langu esančioje zonoje. Ten reikia pasirinkti kauliuko tipą ir kiekį. Visi kovotojai pradeda su trejais R6 tipo kauliukais, visi bosai pradeda su R8. Visiems išmetus kauliukus bus nustatytas eiliškumas. Aš iškart atrašysiu su žaliais žodeliais, nors ir nebus mano eilė.
Paskutinį kartą redagavo The Tower, Pir. 10 10, 2016 6:48 pm. Redaguota 1 kartą
Re: Test 2
Įėjusi į patalpą šaulė iš karto atkreipė dėmesį į viduryje kambario levituojančius šarvus, kurie dengė mergaitę. Šarvai jau buvo matyti iš ankščiau, o ginklo atstatymas į įėjusią grupelę buvo labai aiškus gestas. Archerė žengė žingsnį atgal [mid] ir pridėjo strėlę prie lanko pasiruošusi pulti pamačiusi bet kokį staigesnį judesį.
Battousai- Pranešimų skaičius : 7
Join date : 2016-09-03
Veikėjas
Gyvybės:
(30/30)
Resursai ir Bonusai:
Re: Test 2
Amos užėjo iš karto po lankininkės. Per kūną nubėgo vėsus šiurpas.
-Dvasios čia neramios.
Vyras tvirčiau suėmė savo ginklą, laikydamasis didesnio atstumo (far). Po nosim sau tyliai šnabždėjo, lyg kalbėdamas su kažkuo.
-Dvasios čia neramios.
Vyras tvirčiau suėmė savo ginklą, laikydamasis didesnio atstumo (far). Po nosim sau tyliai šnabždėjo, lyg kalbėdamas su kažkuo.
Banshi- Pranešimų skaičius : 21
Join date : 2016-08-26
Veikėjas
Gyvybės:
(30/30)
Resursai ir Bonusai:
Re: Test 2
Kovotojas sekė paskui komandos narius, bet prieš patekdamas į areną juos aplenkė ir stovėjo priekyje. Jau buvo matęs šiuos šarvus ir tai nieko gero nereiškia. Atsistojo į sau patogiausią zoną (close). Ismeigė savo kardą į žemę ir kažką sušnibždėjo sau, lyg maldą prieš kovą. Įdėmiai laukė kas dabar bus.
Lapiukas- Pranešimų skaičius : 6
Join date : 2016-09-07
Veikėjas
Gyvybės:
(30/30)
Resursai ir Bonusai:
Re: Test 2
Visiems išmetus kauliukus patikrinama, kas bus pirmutinis. Pagal išmestas sumas, Pirma rašo Battousai (15), Living Armor(14), Lapiukas (11) ir galiausiai Amus Bakulu ( 8 ). Dabar jau prasideda tikroji kova. Pirmasis momentas pasibaigs kai visi gaus po vieną ėjimą. Ėjimas susidaro iš technikos panaudojimo. Kad ją panaudoti, reikia kažkur tekste parašyti technikos pavadinimą. Kuo aiškiau tuo geriau (atskirai skliausteliuose, spalvos pakeitimas tekste). Technikai išnaudojamas silpniausias kauliukas, kuris atitinka reikalavimą. PVZ: Jeigu Battousai panaudotu Arrow, tada susivalgytu kauliukas su reikšme 3.
Re: Test 2
Archerė akies kampeliu pažvelgė į vieną komandos narį, tada į kitą. Abu užsiėmė pozicijas ir ruošėsi ateinančiai kovai.
-Greičiau susitvarkykim su šiuo aukštu. Noriu namo.
Pasakė mergina ir ištempė lanką su strėle. Pakėlė juos aukštyn ir nutaikė į priekį idealiu kampu, iš kuriuo turėjo pataikyti į priešą. Prireikė tik akimirkos susikaupimo ir staiga strėlė iššovė nutaikyta į šarvų saugomą merginos kūną. Praėjus vos vienai sekundei išlėkė antra strėlė, tada trečia. Archerė žaibišku greičiu ir dideliu tikslumu iššovė tris strėles vieną po kitos į taikinį. Visas procesas užtruko ne daugiau trijų sekundžių.
Technika: Triple shot
-Greičiau susitvarkykim su šiuo aukštu. Noriu namo.
Pasakė mergina ir ištempė lanką su strėle. Pakėlė juos aukštyn ir nutaikė į priekį idealiu kampu, iš kuriuo turėjo pataikyti į priešą. Prireikė tik akimirkos susikaupimo ir staiga strėlė iššovė nutaikyta į šarvų saugomą merginos kūną. Praėjus vos vienai sekundei išlėkė antra strėlė, tada trečia. Archerė žaibišku greičiu ir dideliu tikslumu iššovė tris strėles vieną po kitos į taikinį. Visas procesas užtruko ne daugiau trijų sekundžių.
Technika: Triple shot
Battousai- Pranešimų skaičius : 7
Join date : 2016-09-03
Veikėjas
Gyvybės:
(30/30)
Resursai ir Bonusai:
Re: Test 2
Šarvai atrodė sunkūs ir lėti, tačiau kiekviena dalis judėjo gan gretai. Bandymai išvengti buvo nesėkmingi. Tarp šarvų esanti mergaitė nereagavo į strėles, tačiau kiekvieną kartą, kai strėlė kliudė vidinę šarvų dalį pasijausdavo virpesiai. Su kiekvienu smūgiu, šarvai sustodavo sekundei. Kažkas veikė. Šarvai vis dėlto nesnaudė, kol strėlės skraidė. Viduje esanti persona staiga pradingo. Po kelių sekundžių, artimiausio kario akys pradėjo šviesti raudonai. Pats karys pradėjo jaustis kaip nesavas. Skrandis sustojo ir nuolat jautėsi, kad kažkas laikė ranką ant jo krutinės. Šarvai dar vis judėjo, bet nepuolė.
Momento viduryje niekas negali mirti, todėl visi gauna savo ėjimą. Kai apeina ratas, patikrinam ar kažkas mirė. Battousai veikėjas panaudojo Triple shot, kuris kainuoja 5. Iš jos kauliukų atimamas vienas šešetas, todėl jai liko tik 6 ir 3. Bosas taip pat panaudoja techniką, tačiau veikėjai nežino nei kokia jinai, nei kurį kauliuką panaudojo. Šita informacija galima atpažinti tik patyrus ir pagal RP. Šiuo atveju mes galima atpasinti, nes buvo duota informacija prieš tai. Sekantis yra Karys/Lapiukas. Jis gali iškarto išnaudoti savo 5 su Shield Up arba pataupyti. Jis taip pat turi 2, kurio negali panaudoti savo technikom. Reikės arba praleisti ėjimą arba panaudoti bendras technikas.
P.S. Veikėjai nežino apie priešininko gyvybes. Jiems tik pranešama, kada permušama 75%, 50%, ir 25% ribas. Tai parodoma kažkokiu pasikeitimu, kaip didelė žaizda, sunkesnis judėjimas. 118/130
Momento viduryje niekas negali mirti, todėl visi gauna savo ėjimą. Kai apeina ratas, patikrinam ar kažkas mirė. Battousai veikėjas panaudojo Triple shot, kuris kainuoja 5. Iš jos kauliukų atimamas vienas šešetas, todėl jai liko tik 6 ir 3. Bosas taip pat panaudoja techniką, tačiau veikėjai nežino nei kokia jinai, nei kurį kauliuką panaudojo. Šita informacija galima atpažinti tik patyrus ir pagal RP. Šiuo atveju mes galima atpasinti, nes buvo duota informacija prieš tai. Sekantis yra Karys/Lapiukas. Jis gali iškarto išnaudoti savo 5 su Shield Up arba pataupyti. Jis taip pat turi 2, kurio negali panaudoti savo technikom. Reikės arba praleisti ėjimą arba panaudoti bendras technikas.
P.S. Veikėjai nežino apie priešininko gyvybes. Jiems tik pranešama, kada permušama 75%, 50%, ir 25% ribas. Tai parodoma kažkokiu pasikeitimu, kaip didelė žaizda, sunkesnis judėjimas. 118/130
Paskutinį kartą redagavo The Tower, Tr. 10 19, 2016 7:45 pm. Redaguota 1 kartą
Re: Test 2
Merginai prisiartinus ir uždėjus ranką ant kario krūtinės, šis sukruto. Prieš jį stovėjo gražiausia jo kada nors matyta mergina, kuri iškarto jį sužavėjo. Karys net nepastebėjo, kaip įsimilėjo iš antro žvilgsnio. Dėl šios priežasties jis negalėjo savęs prisiversti užpulti merginos.
(Pasuojama)
(Pasuojama)
Lapiukas- Pranešimų skaičius : 6
Join date : 2016-09-07
Veikėjas
Gyvybės:
(30/30)
Resursai ir Bonusai:
Re: Test 2
Šamanas toliau murmėjo žodžius ir vos lankininkei pakėlus lanką, iššaukė dvasios vardą.
-Sobo! Suteik jei galios!.
Aplink merginą po mažu pradėjo spragsėti elektros iškrovos.
[Sobo ant lankininkes]
-Sobo! Suteik jei galios!.
Aplink merginą po mažu pradėjo spragsėti elektros iškrovos.
[Sobo ant lankininkes]
Banshi- Pranešimų skaičius : 21
Join date : 2016-08-26
Veikėjas
Gyvybės:
(30/30)
Resursai ir Bonusai:
Re: Test 2
Kai visi panaudoja po techniką arba pasuoja baigiasi momentas. Kadangi visiems dar liko kauliukų, raundas dar nesibaigė. Eilė nepasikeitė, Battousai (like kauliukai - 6, 3), Living Armor(3, 5), Lapiukas (5, 4) ir Amos Bakulu(2, 2). Kadangi Lapiukas pasuoja, iš jo paimamas mažiausias kauliukas. Taip pat dabar patikrintume ar niekas nemirė. Kadangi tai dar tik kovos pradžia, tai tuo rūpintis dar nereikia. Sobo technika duoda 10 dmg kitam momentui. Net jei kita momentą neišnaudos, dar turės proga sekantį karta, nes raundas dar nesibaigė.
Living Armor: HP118, Res 3/5
Swordsman: HP30, Res 5/4
Archer: HP30, Res 6/3
Amos Bakulu: HP30, Res 2/2
Living Armor: HP118, Res 3/5
Swordsman: HP30, Res 5/4
Archer: HP30, Res 6/3
Amos Bakulu: HP30, Res 2/2
Re: Test 2
Archerė įdėmiai stebėjo kaip šarvai ir jų viduje buvusi mergina reaguoja į jos greitai paleistas strėles. Atrodo strėlės nė kiek nepažeidė merginos, tačiau į kai kuriuos smūgius šarvai reagavo. Staiga nepažįstamoji atsidūrė prie kario, šaulė instinktyviai nukreipė savo ginklą į ją, tačiau nešovė. Greitai permąsčiusi situaciją nusprendė paeksperimentuoti. Karys per tą laiką ir pats apsigins. Vėl nukreipusi lanką ir strėlę į atokiau vietoje pasilikusius šarvus, archerė paleido tris strėles taikydamasi į vidinę šarvų dalį. Skvarbus žvilgsnis stebėjo kiekvieną šarvų ir merginos judesį.
Technika: Triple shot
Technika: Triple shot
Battousai- Pranešimų skaičius : 7
Join date : 2016-09-03
Veikėjas
Gyvybės:
(30/30)
Resursai ir Bonusai:
Re: Test 2
Šarvai net nebandė gintis nuo strėlių ir jos visos sulindo. Sunku buvo atskirti, bet šarvai kiekvieną strėlę priėmė su trukčiojimu. Tačiau kiekvienas truktelėjimas jautėsi ir kariui. Ten kur buvo merginos ranka pradėjo gelti. Lyg adata lįstų gilyn su kiekvienu metalų susidaužimu. Kario akys vis mažiau švietė su kiekviena sekunde. Nors šarvai priėmė smūgius, jie nesnaudė. Paskutinei strėlei palietus, šarvai sujudo ir iškėlė kardą. Karys buvo užtektinai arti ir visai nesigynė. po akimirkos, kardas jau leidosi ant kario pečio.
Prasidėjo sekantis momentas ir kova tesėsi. Bosas naudojo Possesion techniką, kuri puse patirtos žalos duoda kariui. Amos pagelbėjo lankinkę su savo technika, todėl , buvo padaryta 22 žalos bosui ir 11 žalos kariui. Boso ataka dar nuėmė papildomai 4 žalos. Šiaip veikėjų statistika laikyčiau charaterio anketoje (prie posto), bet kadangi čia testas, kuris liks kitiems, rašau apačioje.
Living Armor: HP 96/130, Res 5
Swordsman: HP 15/30, Res 5/4
Archer: HP 30/30, Res 3
Amos Bakulu: HP 30/30, Res 2/2
Prasidėjo sekantis momentas ir kova tesėsi. Bosas naudojo Possesion techniką, kuri puse patirtos žalos duoda kariui. Amos pagelbėjo lankinkę su savo technika, todėl , buvo padaryta 22 žalos bosui ir 11 žalos kariui. Boso ataka dar nuėmė papildomai 4 žalos. Šiaip veikėjų statistika laikyčiau charaterio anketoje (prie posto), bet kadangi čia testas, kuris liks kitiems, rašau apačioje.
Living Armor: HP 96/130, Res 5
Swordsman: HP 15/30, Res 5/4
Archer: HP 30/30, Res 3
Amos Bakulu: HP 30/30, Res 2/2
Re: Test 2
Karys sužeistas sunkiai kvėpavo. Petį skaudėjo, iš kurio varvėjo kraujas. Karys dar sekundėlę noręjo atsikvėpti, tad atšoko žingsnį atgal ir atsistojo į gynybinę poziciją.
[Shield Up)
[Shield Up)
Lapiukas- Pranešimų skaičius : 6
Join date : 2016-09-07
Veikėjas
Gyvybės:
(30/30)
Resursai ir Bonusai:
Re: Test 2
Amos nelabai suprato kas katik nutiko, panašu kad kliuvo ir sąjungininkui kariui.
-Ogoun!
Šį kartą užsiundė dvasią tiesiai ant šarvų
[Ogoun]
-Ogoun!
Šį kartą užsiundė dvasią tiesiai ant šarvų
[Ogoun]
Banshi- Pranešimų skaičius : 21
Join date : 2016-08-26
Veikėjas
Gyvybės:
(30/30)
Resursai ir Bonusai:
Re: Test 2
Baigėsi antras momentas. Bosas prarado daugiau nei 25% gyvybių, todėl sekančiu ėjimu tas pasimatys. Karo blokas laikysis iki raundo pabaigos arba išnaudojus. Po to, jis pranyks.
Living Armor: HP 94/130, Res 5
Swordsman: HP 15/30, Res 4
Archer: HP 30/30, Res 3
Amos Bakulu: HP 30/30, Res 2
Living Armor: HP 94/130, Res 5
Swordsman: HP 15/30, Res 4
Archer: HP 30/30, Res 3
Amos Bakulu: HP 30/30, Res 2
Re: Test 2
Išpūtusi akis stebėjo kas vyksta. Iš pradžių nieko nesuprato. Šarvai lyg ir reagavo į strėles, tačiau žvilgtelėjus į karį, prie kurio buvo keista mergina, pamatė skausmo ir prakaito išmuštą veidą. Po akimirkos sujudėjo ir šarvai trenkdami komandos nariui. Archerė sutrikusi nuleido lanką su strėle bijodama, kad jos ataka galėtų netyčia vėl sužeisti karį.
-Nieko nesuprantu..
Ji pasakė pakankamai garsiai, kad komandos draugai ją išgirstų. Reikėjo keisti taktiką, bet dar nebuvo aišku kaip. Vis dėl to mergina ruošėsi kitam priešo žingsniui. Šaulė susikaupusi stebėjo visų veikėjų veiksmus.
Technika: Focus
-Nieko nesuprantu..
Ji pasakė pakankamai garsiai, kad komandos draugai ją išgirstų. Reikėjo keisti taktiką, bet dar nebuvo aišku kaip. Vis dėl to mergina ruošėsi kitam priešo žingsniui. Šaulė susikaupusi stebėjo visų veikėjų veiksmus.
Technika: Focus
Battousai- Pranešimų skaičius : 7
Join date : 2016-09-03
Veikėjas
Gyvybės:
(30/30)
Resursai ir Bonusai:
Re: Test 2
Šarvai buvo susikoncentravę į ataką. Nors po strėlių matėsi skylimai ir plyšiai. Kardas vėl buvo pakeltas, bet šį kartą kirtį paleido įstrižai į priešingą petį. Prieš kirtį mergina vėl pradingo, kartu su raudona šviesa kario akyse. Dvasia perėjo šarvus, bet vietoj krūptelėjimo šarvų, persikreipė merginos veidas. Šarvai nuo to irgi kentėjo. Plyšiai tik didėjo, nors ir nežymiai.
Daug nekomentuosiu, šitame poste buvo pradėta matytis žaizdos, tai ženklas kad nuėmėte bent 25% per paskutinį momentą.
Living Armor: HP 92/130, Res
Swordsman: HP 15/30, Res 4
Archer: HP 30/30, Res
Amos Bakulu: HP 30/30, Res 2
Daug nekomentuosiu, šitame poste buvo pradėta matytis žaizdos, tai ženklas kad nuėmėte bent 25% per paskutinį momentą.
Living Armor: HP 92/130, Res
Swordsman: HP 15/30, Res 4
Archer: HP 30/30, Res
Amos Bakulu: HP 30/30, Res 2
Re: Test 2
Karys laukė šarvų atsidengimo, ir pasitaikius progai puolė.
(slash combo)
(slash combo)
Lapiukas- Pranešimų skaičius : 6
Join date : 2016-09-07
Veikėjas
Gyvybės:
(30/30)
Resursai ir Bonusai:
Re: Test 2
Šamano akys susiaurėjo, panašu kad priešiškai nusiteikusi šarvų dvasia šį kartą suregavo kaip buvo tikėtasi. Žala padaryta, o tai reiškia kad priešininką galima sužeisti, nepakenkiant saviškiams, jei teisingai perskaitys jos veiksmus.
-Ji buvo apsėdusi mūsų bendražygį...
Amos ištiesė ranką į priekį liepdamas Ogoun dvasiai dar kartą išlieti savo įtūžį. Už šarvų sušmėžavo tamsus, juodas, neaiškios formos siluetas ir pasigirdo šaižus, lyg kas aštriais nagais brauktų per metalą, garsas.
[Ogoun]
-Ji buvo apsėdusi mūsų bendražygį...
Amos ištiesė ranką į priekį liepdamas Ogoun dvasiai dar kartą išlieti savo įtūžį. Už šarvų sušmėžavo tamsus, juodas, neaiškios formos siluetas ir pasigirdo šaižus, lyg kas aštriais nagais brauktų per metalą, garsas.
[Ogoun]
Banshi- Pranešimų skaičius : 21
Join date : 2016-08-26
Veikėjas
Gyvybės:
(30/30)
Resursai ir Bonusai:
Puslapis 1 iš 1
Permissions in this forum:
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
|
|