Kovos Sistema

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Go down

Kovos Sistema

Rašyti by The Tower on Kv. 08 25, 2016 7:53 pm

Kovos sistema

Kovos Struktūra


Pirmiausia pradėsiu kalbėti apie kovos struktūrą. Jinai susideda iš kelių žingsnių, kurie nėra tokie svarbūs.

1. Veikėjai ir GM ridena resursų kauliukus.
2. Nustatomas eiliškumas.
3a. Pirmas kovotojas naudoja techniką.
3b. Antras kovotojas naudoja techniką.
...
3x. Paskutinis kovotojas naudoja techniką.
4. Jei yra dar likę resursų, kartojame 3 punktą. Kitu atveju į 1.

Keli terminai naudojami sistemoje:

Momentas - Vienas ratukas technikų. 3 žingsnis kovos struktūroje.
Raundas - Pilnas ratas kovoje. Žingsniai nuo 1 iki 4. Prasideda resursu išmetimu, baigiasi kai baigiasi resursai.

Dabar išsinagrinėsime visus žingsnius po vieną.

1. Veikėjai ir GM ridena resursų kauliukus.

Šitame žingsnyje eilės tvarka nėra tokia svarbi. Visi išsiridena Resursų kauliukus ir pažiūri į rezultatus. Naudojamų kauliuku kiekis visada bus 3. Resursų kauliukai bus naudojami tik šitam kovos etapui (taupyti negalima). Ridenti kauliukus galima po rašomu tekstu esančioje juostelėje (rašant atsakymą). Reikia pasirinkti kauliuko rūšį ir kiekį.

Yra kelios kauliukų rūšys. Pirmiausia apkalbėsime "Prizo" kauliuką. Jis naudojamas po kovos ir parodo iškrentamų daiktų retumą. Tada yra resursų kauliukai. Jų pradžioje yra tik dvi rūšys, bet toliau gali atsirasti daugiau. Visi kovotojai pradės su trejais lengvaisiais kauliukais (arba sutrumpintai 3L). Bosai pradžioje naudos tris Aukštesniais kauliukais (arba 3H). Su laiku kauliuku rūšys gali keistis. Kuo geresni kauliukai, tuo daugiau gali iškristi. Pvz L kauliukai gali būti nuo 1-6, tuo tarpu H 1-8.

Tomas ir Ona susiruošė susikauti su Petru. Jie visi ridena resursų kauliukus. Tomas ir Ona ridena po tris kauliukus, bet Petras yra truputėlį stipresnis, todėl ridena geresnius kauliukus. Tomas išridena 1, 6, 4. Onai nepasiseka ir jinai išridena 1, 1, 5. Petras išridena 5, 4, 4, 8.

2. Nustatomas eiliškumas.

Pagal resursų kiekį nustatomas eiliškumas. Mažiausiai surinkęs kovotojas eina pirmas, tačiau tai nėra pranašumas. Kovos momentas (Vienas ratas technikų) vyksta kelias sekundės, todėl technikos pasijaučia tik po momento. Pirmas kovotojas tiesiog atskleidžia savo judesį pirmas ir niekaip neįtakoja kitų veiksmų šitame momente. Nustačius eiliškumą, GM surašo jį.

Kadangi Petras išrideno didžiausią kiekį, jis judės pirmas. Po jo, sekantis didžiausias kiekis yra Tomo. Ona bus paskutinė.

3. XXXX kovotojas naudoja techniką

Žaidėjas išsirenka vieną iš savo galimų technikų, kuriai turi tinkamą resurso kauliuką ir tenkina zoną. Išnaudoja reikiamus resursus ir įvykdo technikos efektą. Technika neįtakoja priešininkų ir komandos narių iki fazės/momento pabaigos. Po pirmojo kovotojo, tą patį turi padaryti ir sekantis kovotojas. Jeigu kovotojas neturi užtektinai resursų, jis savo ėjimą pasuoja taip sunaudodamas kauliuką.

Technikos gali būti įvairios, nes jos kuriamos žaidėjų ir GM. Technikos turi tam tikrą struktūrą, jos turi Pavadinimą, Kainą, Zoną ir Efektą. Apačioje galite pamatyti pavyzdį:

Pavadinimas - Kaina (reikalavimas) - Efektas.
Rising Uppercut - 3 (Close) - Padaro 3 žalos ir nustumia priešininką viena zona toliau.

Technikos kainą nustato GM pagal savo įmantrią formulę (kartais technikos būna per sudėtingos formulei). Kaina parodo kokio kauliuko tau reikia. Jei kauliukas išrideno 4. Reiškia galima naudoti technikas su kaina 1-4. Sumuoti kauliukų negalima.

Išbalansuoti technikas yra gana sunku, todėl prisiimu teisę balansuoti technikas vidury žaidimo (ne kovos metu). Be jūsų sukurtų technikų, dar egzistuoja trys visiems žinomos.

Dash - 1 (Any) -Pereini į kitą artimą zoną.

Guard - 3 (Any) - Sunaudoja visus tavo resursus (bent 3) ir sekantį momentą sumažina tau padarytą žalą per 50%.

Run Away - 4/3/2 (Close/Mid/Far) - Leidžia kovotojui pabėgti iš kovos po sekančio ėjimo. Kaina priklauso nuo esamos zonos. Yra keli efektai, kurie gali nutraukti šią techniką.

Kelis kartus minėjome zonas, tai dabar apie jas pakalbėsime. Zonos tai yra atstumai nuo priešo. Egzistuoja trys zonos: Close (Artimas), Mid (Nutolęs), Far (Tolimas). Jos pagrinde naudojamos dėl Technikų ir taktikos. Technikos dažniausiai veikia tik iš tam tikros zonos ir kartais pačios keičia naudotojo zonas. Taktinis elementas bus apkalbamas truputėlį vėliau. Klasikinis šių zonų naudojimas yra: Close naudoja Tankas, nes visada susirėmia su priešininku; Mid naudoja Kovotojas, laikosi atstumo ir daro žalą; Far naudoja supportai, toliau nuo veiksmo. Tačiau šitos klasikos gali būti neveiksmingos aukštesniuose aukštuose.

Bosų mechanikos truputėlį skiriasi. Pirmiausia Zonos jiems veikia kitaip-jos nurodo, kurią jie zoną atakuoją. Judėjimas keičia visų kovotojų zonas. Taip pat aš stengsiuosi kiekvieną kovotoją programuoti. Tai reiškia, kad Bosas elgsis pagal tam tikrą skriptą. Yra keli įprasti veiksmai, kuriuos Bosai darys, jei nebus nustatyta kitaip.

  • Jei nieko nėra Close zonoje, Bosas priartės.
  • Jei kažkas naudoja Run Away, Bosas bandys sustabdyti.


Dar norėčiau pridurti, kad RP gali įtakoti mechaninę sistemą. Jei GM nuomone buvo aprašyta veiksmingiau nei įprastai, jis gali suteikti kritinį bonusą. Tai gali būti nuo teisingai suprastos silpnybės ar gražaus komandinio darbo.

Dabartinė situacija - Petras yra šiuo atveju bosas, Tomas yra Close zonoje, Ona mid. Petras naudoja stiprią ataką (Poison Sting - 6 (Close)- 20 žalos) ant Tomo. Tai tiek pat kiek ji turi gyvybių. Nors Tomas neturi gyvybių, ji atakuoja su savo visomis jėgomis (Hammer of Light - 5 (Close) - 2 žalos ir atima du resursu kauliukus iš priešininko). Ona tada pagydo savo kompanioną naudodama savo  techniką (Soft Touch- 2(any) - Pagydo 3 gyvybes).

4. Tikriname ar dar turime naudojamų resursų. Jei taip, grįžtame prie 3. Jei ne, einame prie 1.

Visiems kovotojams padarius savo techniką, reikia patikrinti likusius resursus. Jei bent vienam žaidėjui liko bent vienas kauliukas, sekantis momentas prasideda ir grįžtame prie trečio žingsnio. Jei resursų lieka tik vienam kovotojui, visas technikas reikia naudoti viename poste, kad nesikartotų to pačio žaidėjo postai. Jei visi veikėjai nebeturi resursų ir bosas pasuoja, judame prie kito žingsnio.

Visi išnaudojo tik po vieną resursą, todėl dar bus du momentai.

Tik po momento pabaigos tikriname gyvybės. Tai reiškia, kad po pirmos technikos miręs kovotojas dar galės pabaigti savo ėjimą. Gal net išsigydyti. Šitame žingsnyje tikrinam ar kova dar tesis. Kova stabdoma kai viena pusė yra: Mirusi, pasidavusi, pabėgusi. GM praneš kai kova bus pasibaigusi. Jei kova nesibaigė, grįžtame prie reikiamo punkto ir iš naujo ridename resursus. Nepanaudoti resursai nepereina į kitą raundą.

Dėl Gyvybių ir gydimo. Jei kovotojas turi 10 gyvybių ir gauna 20 žalos. Jis turi -10. Reiškia reikia pagydyti bent 11 gyvybių, kad ištraukti iš mirties gniaužtų.

Tikriname ar kova tesis ir visi yra gyvi. Nors Tomas buvo netekęs savo gyvybių, jis tuo pačiu momentu buvo pagydytas. Todėl visi gyvi ir kovoja toliau. Visi iš naujo ridena resursus, tik Petras ridena dviem mažiau.

Dėl Pavyzdžių: Technikos nebuvo balansuotos dėl šitų karių, prašyčiau nesitikėti tokių kainų.

The Tower
Admin

Pranešimų skaičius : 102
Join date : 2016-08-24

Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://mastertopupil.forumlt.com

Atgal į viršų Go down

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Atgal į viršų


 
Permissions in this forum:
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume